majasundstrom.blogg.se

Here we go again...

Kategori: Allmänt

Tjolahopp!
 
Nu ska jag försöka blogga lite granna igen, hoppas det håller i sig. 
Hittills har mitt år varit helt underbart. Jag spenderade min födelsedag på Öland helt ensam med min familj vilket var helt underbart, jag fick en klocka, pengar och en cupcakesbok+lite annat. På sportlovet var jag hemma och degade men hade det himla chill. Nu i påskas har jag och min familj varit i franska Alperna och åkt skidor, åh det har varit så himla mysigt! Vi började med att flyga till Geneve sedan åkte vi i skitliten hyrbil til Annecy. Väl i Annecy så stannade vi där i en dag och nästa dag åkte vi till Flaine där vi skulle vara hela veckan. Veckan i Flaine var supermysig och jag hade det så bra. Vi träffade gamla franska och engelska kompisar till mamma vilket var svinkul!
 
På fredag är det temadag i skolan, temat det här året är film. Det skulle kunna bli värsta roliga grejen om alla klädde ut sig. Men alla med vett i skallen vet att det inte kommer bli så i vår skola. Min klass är så jävla tråkig som inte ens har kommit på vad dom ska vara. Själv ska jag vara Fiona och min kompis ska vara Shrek.
Idag efter skolan drog jag och min kompis och köttade lite lagom på gymmet :)
 
 
Såhär såg Flaine ut, bilden är från google
 
En sån här liten vovve vill jag ha i julklapp, bild från kayoba.se, dom väntar finfina valpar...
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: